Direktlänk till inlägg 27 november 2011

Jul!

Av Alva - 27 november 2011 16:01

Hejsan!


Vad tycker ni om julen? Jag älskar den.

Men...Var är all snö? Var är den vita julen alla(tror alla) vill ha?

Hoppas snön kommer i allafall snart..hoppas, hoppas.

  Vad vill ni ha mest i julklapp? Eran allra högsta önskan? 

Själv vet jag inte riktigt..  

En..Äsch jag vet helt enkelt inte..!


Men Hejdah!

/****


Ps. Kolla in min och Ronjas blogg NU.ds

-----.bloggplatsen.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 25 december 2011 15:32

Hejsan!   Vad fick ni i Julklapp? Fick ni lite julklappar? Många julklappar? Dyra, billiga?? Själv fick jag ett wii tsm med min syrra! Med mario kart o Just dance 3. Min syster fick oxå ett spel som heter Club penguin game day typ. det var tr...

Av Alva - 21 december 2011 16:42

Heej!! Förlåt att jag inte skrivit på jätte länge, haft fullt upp nu vid jul (inte sant, jag har inte orkat). Jag har ridit lite sen jag skrev sist ;) T.ex på K******!! han e så sööt Vi fick hoppa ganska högt, men vill hoppa högre...hehe    ...

Av Alva - 2 december 2011 17:51

Hej! Jag har inte skrivit så mycket..förlåt säger jag bara. Jag red K***** I måndags, och gjorde flera roliga framsteg. Han galopperade hela tiden utan att bryta av (!) , Gjorde ganska hyfsade framdelsvändningar, ryggningar och gick framåt, d...

Av Alva - 23 november 2011 17:20

Heyy!   Vi skulle ju hoppa i måndags..Tror ni det blev nåt då eller?   Svar; NEJ     Men eftersom det beror på att en del hästar har mask(DUMMA mask) och är halta så blir jag ju inte super arg eftersom det skulle vara att plåga hästarna. ...

Av Alva - 18 november 2011 17:37

Hey! ^^   Är det någon mer som kollar på Idol? Jag tycker det är jätte bra.   Jag hejar på Moa och Amanda F.   Men mest Moa, Hennes låt är så bra, jag hoppas den kommer på skiva snart!   Jag vill rida nuu! :'( Men det är på måndag det e rid...

Presentation


Arabisktfullblod! Love.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du hålla på med?
 Hoppning
 Dressyr
 Gymkhana
 Tölt, passgång(med islandshäst)
 Någonting annat
 Vet inte riktigt
 Lite allt möjligt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards